KAOSkonsulenterne ApS

Har du brug for at komme i kontakt med dette sociale tilbud? Lad os hjælpe dig.
Benyt blot knappen nedenfor og vi vil række ud til stedet.

Søg ledig plads hos dette sociale tilbud

KAOSkonsulenterne er etableret i ejendommen Gammel Jernbanevej 46, Baghuset, 2500 Valby. Der har vi vores kontor og mødelokaler. Vi har fælleslokaler, stort køkken, spisestue, TV stue, vaskerum, på Rughavevej 2, kld, 2500 Valby. Fælleslokalerne betegnes som Caféen, hvor det altid er muligt for de unge, deres forældre eller en samarbejdspartner at træffe en medarbejder hos KAOSkonsulenterne.

Vi tilbyder intensiv pædagogisk støtte i vores tilknyttede lejligheder, der er beliggende i samme ejendom. KAOSkonsulenternes lejligheder er placeret rundt omkring i ejendommen på forskellige etager og i forskellige opgange, således at bostedet fremtræder anonymt. Lejlighederne varierer i indretning og størrelse, og det afhænger af en konkret individuel vurdering af den unges støttebehov ved visitationssamtalen, om den unge etableres alene eller sammen med en eller flere unge i en af KAOSkonsulenternes lejligheder.

Udgangspunktet er dog, at den unge indledningsvis etableres i en af vores indslusningslejlighed i Baghuset. KAOSkonsulenterne er etableret som bosted efter Lov om social service § 52 stk.3, pkt. 7, § 66 stk. 3, 4 og 5, § 76, § 107, § 142 stk. 4 og 5 samt § 144 stk.1 og har altså modtaget dobbelt egnethedsgodkendelse af Københavns kommune.

Kontakt KAOSkonsulenterne ApS


Er dette dit sociale tilbud?

Gør krav på dette sociale tilbud for at få verificeringsmærke, få adgang til statistikker, modtage konkrete henvendelser fra sagsbehandlere, rådgivere, borgere og pårørende samt meget mere.

Gør krav på dette sted og få verificeringsmærket


Vil du i kontakt med dette sociale tilbud?

Har du brug for at komme i kontakt med dette sociale tilbud, så lad os hjælpe dig. Alt du skal gøre er at klikke på knappen nedenfor og udfylde formularen. Vi vil derefter forsøge at kontakte stedet hurtigst muligt.

Søg ledig plads hos dette sociale tilbud

FindSocialeTilbud.dk er nu en del af CitizenOne

For at håndtere din profil på FindSocialeTilbud.dk, skal du logge ind via CitizenOne.

Klik på “Fortsæt til log ind” og log ind med de oplysninger du plejer at bruge og klik herefter på FindSocialeTilbud.dk når du er logget ind (se på billedet hvor du skal klikke efter du er logget ind).

CitizenOne - FindSocialeTilbud.dk login

Brug for nyt journalsystem?

CitizenOne™ - journalsystem til sociale tilbud

Med CitizenOne får I mere tid til borgerne

I kan håndtere jeres arbejdsskema, journalisering, medicinkort, økonomi, kommunikation, automatiseringer og meget mere – og alt det i ét system!

Journalsystemet forenkler arbejdet for sociale tilbud, hvilket gerne skulle give mere tid til det som er vigtigt, nemlig borgerne.

Hvorfor vises mit sociale tilbud?

Dit sociale tilbud vises på FindSocialeTilbud.dk af flere årsager, som alle er relateret til, hvordan vores søgemaskine indekserer og rangerer sociale tilbud. Her er nogle af de vigtigste faktorer:

  1. Crawling og indeksering: FindSocialeTilbud.dks søgemaskine bruger “crawlers” (også kendt som “spiders” eller “bots”), som automatisk gennemsøger internettet for at finde nye eller opdaterede sociale tilbud. Når FindSocialeTilbud.dks crawlers finder dit sociale tilbud, læser de indholdet og føjer det til FindSocialeTilbud.dks indeks, en kæmpe database over alle sociale tilbud, som FindSocialeTilbud.dk kender til.

  2. SEO (søgemaskineoptimering): Hvis din hjemmeside for dit sociale tilbud er optimeret til søgemaskiner, har det en bedre chance for at blive fundet og vist i søgemaskiner, heriblandt FindSocialeTilbud.dks søgemaskine. SEO omfatter teknikker som at bruge relevante søgeord i din tekst, sikre, at din hjemmeside loader hurtigere, og at den er mobilvenlig, samt opbygge kvalitets backlinks fra andre hjemmesider.

  3. Relevant og værdifuldt indhold: FindSocialeTilbud.dk foretrækker at vise sociale tilbud, der tilbyder værdifuldt og relevant indhold til brugernes søgeforespørgsler. Hvis indholdet på din hjemmeside for dit sociale tilbud matcher, hvad folk søger efter, og det er informativt og godt skrevet, er der større sandsynlighed for, at det vises i søgeresultaterne.

  4. Regelmæssige opdateringer: Regelmæssigt opdateret indhold på din hjemmeside for dit sociale tilbud er også med til at hjælpe med at holde dit sociale tilbud relevant overfor FindSocialeTilbud.dks crawlers, da det indikerer, at dit sociale tilbud er aktivt og fortsat relevant for de søgende brugere.